1a advent

Någon julskyltning och adventsfika hann vi inte med idag , men får hoppas på måndas mys med maja och alex i morgon istället . Om inte maja jobbade då ? . Kommer aldrig ihåg vad folk säger till mig , har minne som en guldfisk , simmar från ena sidan till den andra så är allt glömt! 

Men blir det inget måndas mys i morgon tror jag att det blir lite bakning här hemma , niklas blir ändå borta hela eftermiddan och halva kvällen pga att han och hans jobb  ska på möte med storcheferna från tibnor .
Kanske ska fråga syster om hon har lust att hjälpa mig och göra mig lite sällskap ? .

Om 7dagar fyller jag 20 år , vad tiden går fort , tyckte de var 18 nyss och körkort .
Oj , va det rimmade ;) , haha!

Efter paradise blir det till att förflytta sig till sängen , har en känsla av att det blir mycket att göra i morgon på jobbet , varför vet ja inte !

Ciao



Kommentarer
Postat av: Ronja

snygging ;)

2009-11-30 @ 21:45:29
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback