Från panik till glädje

Kan lugnt säga att den här kvällen varit den värsta på länge . Så mycket blandade känslor , från ren panik till sån glädje. Faktiskt väldigt sällan jag är livrädd för något men sån panik och skräck som jag känt ikväll har jag aldrig någonsin upplevt .
Är överlycklig att allt gick så bra som det gjorde , och nu känner jag bara sån lättnad i kroppen .
Kommer inte gå in på fler detaljer då mina närmaste redan vet vad som hänt .

Till något helt annat , tycker inte att jag gör något annat än flyger och flänger runt hela dagarna .
Har inte varit hemma många timmar idag . Hann bara kliva upp i morse så for vi upp till niklas syster och hämtade parabolen , for vidare ner till lokalen och städade upp efter gårdagen . Vilket förövrigt var riktigt trevligt .
For hem , bytte bil och så for jag o maja på birsta, köpte lite smått o gott , presenter till linda och några små saker åt mig själv. Älsklings Linda fyller ju nämligen 20 år i morgon , Så GRATTIS GUMMAN!.
När birsta var överstökat for jag hem och plockade upp baby , handlade mat till middagen .

I morgon är det fullt upp igen , först upp till Linda , sen till Alice (niklas syster barn) som även hon fyller år i morgon . Sen till birsta för att köpa några fler grejer till dream boxen . Hade tänkt att hinna på julskyltningen med maja och alex , och senare på kvällen tänkte vi ha lite glöggmys till paradise hotel.

Så den här helgen har det varit fullt upp , vilket de förmodligen blir nästa helg också . Då fyller jag 20 , så då blir det krogen med girlsen och kalas för fulla muggar här hemma .


Svar till personen som alltid envisas med att kommentera anonymt
Vi kommer inte skaffa några barn den närmsta tiden . Vill ju hinna leva och njuta av livet innan . Klart man kan göra det när man skaffar barn också men inte på samma sätt .
Så det dröjer ett tag innan dess .

Mycket babbel från min sida nu , blir lite mys med älsklingen innan det är dags för sängen .
Hörs!



I morgon är det din dag gumman . Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback