Full rulle!

Här hemma är det full rulle.
Tvättmaskinen och diskmaskinen tvättar ikapp , karln är ute i garaget och slamrar med allt möjligt . Och jag sitter i soffan med elton , latar mig och inväntar johan som är påväg hit med min bil . Ska skjutsa ner honom till sörberge så då kan ja passa på att inhandla kvällens sug som förövrigt står av choklad och en massa andra onyttigheter , sällan!

Sen försov jag mig i morse också , vilket händer max 1gång i halvåret , som tur var det inte nå överdrivet så jag hann i tid till jobbet , tuuur!
Fick stressa som en galning bara och det är fan det värsta som finns när man är tröttare än vanligt , uscha!

Nä , ska ta o pallra mitt "Feta" arsle ur soffan , åka till sörberge och ica , handla och släpa in min älskling från garaget , vilket lär bli svårt . Har ju tagit hem båda skotrarna nu så han lär nog bosätta sig där ute dom närmsta dagarna .

Hörs!



Älsklingens ena pärla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback