Huset....

Åh underbara fredag . Ikväll blir det bara lugnt . Niklas har gått upp till grannen (tobbe mille) på en grogg . Nackdelen när man känner hela gatan ;) hehe . Men samtidigt jäkligt roligt .
Blir vell idol och gotta för mig tills baby kommer hem .
Blir dock en tidig kväll för i morgon är det företags fest , först fem kamp på gokartcenter , sen tillbaka på jobbet och sedan vidare på invito för 3 rätters. Efter det får vi se vad som händer om de blir utgång eller något annat skoj . Kul också att allas respektive för följa med , inte alla företag som är så generösa , speciellt inte niklas chef som är cp.

Tråkigt att när man väl får kommentarer är dom utan namn , denna person ville i allafall att jag skulle lägga upp bilder på huset . Jag har redan knäppt några men det blev inte alls nå bra så ska ta nån dag här när det är ljust så jag kan knäppa på utsidan . Har ju även lagt ut en bild tidigare från en liten del av garaget när niklas skoter står där , hehe . Bättre än inget i allafall .

Lägger ut dom sämre bilderna tills vidare





Nu ska jag lyssna vidare på musik och ta vara på min egentid ;)


Kommentarer
Postat av: bettan

ja det är mysigt med fredag kväll. hoppas det inte blir för mycket av det goda somm grannen bjuder å:)

tänkte niklas skulle hämta lite grejor här i dag ( läs lördag.

ha det så hörs vi

2009-11-21 @ 11:42:35
Postat av: Anonym

Jätte fint =) Nu när ni köpt hus och grejer kanske är dags för barn? haha

2009-11-26 @ 06:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback