Jason derulo - whatcha say

Vilken dag , somvanligt nu för tiden ! . Men klarade mig ju igenom den i allafall . Och jag som bara jobbar från 8-15.30. Skulle nog inte klara av att jobba många timmar extra. Är så trött nu för tiden , har blivit så morgontrött också , vilket jag aldrig varit förut .
Mycket kanske beror på det ur tråkiga vädret också? .

Och jag som skulle baka lussebullar och peppisar idag , men vart tog den orken vägen då ? . Lussebullar har jag redan bestämt att jag struntar i idag , men peppisarna blir nog av i allafall . Bara det att jag såg att den måste ligga framme mellan 4-5 timmar innan man kan baka , och då betyder ju det att jag får baka ikväll , kanske går och tjuva nån timme också ? , vet inte alls ja . Har alltid haft andra som gjort sånt här men i år ska jag fan göra något själv också har jag bestämt .

Magen kurrar på som aldrig förr . Tur att jag tog med mig mat hem från jobbet , för inte ställer jag mig och lagar middag åt mig själv eller . Det är jag aldeles för lat för , och tråkigt är det framför allt .

Senare ikväll , förhoppningsvis har niklas kommit hem då . Så ska maja och alex komma hit på måndas mys , blev ju inget av med det förra veckan . Måndasmys är ju viktigt för oss ;) , haha !

Hörs senare !



Min fina stjärna.  Bilden är tagen när elton var 1,5 år . Vad han dragit
iväg nu vikt och storleksmässigt . Vilket man inte märker förän man
tittar på kort . Är så sugen på att ta en valp efter elton , men det
blir så mycket jobb med två . Och sen har jag ju mina krav på den
andra hunden också , absolut ingen blandras ! , stamtavla mm ska finnas.
Får vell se hur det blir .
Han är i allafall världens goaste och bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback