Konstiga känslor

funderar vissa stunder på om jag ska lägga ner den här bloggen totalt , har varken lust eller ork att ens logga in här vissa dagar , samtidigt som det är skönt att skriva av sig några rader ibland också .



Ska snart sätta igång kaffet , niklas mamma , syster och farmor kommer på besök lite senare . Så trevligt att ha främmande , älskar när det är fullt hus , haha .
På tal om hus , så trivs vi så otroligt bra här . Börjar mer o mer kännas som ens eget fast vissa stunder är det svårt att förstå att vi sålt lägenheten och flyttat . Kändes väldigt jobbigt när vi var dit i lördags för att hämta dom sista grejerna och lämna nycklarna till jeppe . Lägenheten var vårat första hem tillsammans , trivdes så fruktansvärt bra där . Mamma berättade att hon kände lika dant när dom flyttade från lägenheten till huset .
Men självklart är det ju något som försvinner med tiden och det här blir vårat nya och framtida hem .
Är så glad att det är niklas som fortfarande står vid min sida efter 6år tillsammans , att det är honom jag får dela alla dom här nya och spännande stunderna med .

Ska rota fram telefon kabeln så jag kan föra över några bilder från det ena badrummet.
Men det får bli senare för nu är det kaffe som gäller .
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback