Öhhhhh

Dagarna flyter somvanligt på i rask takt . Den här veckan har varit extrem . Hinner ju inte med något som behövs göras . Har ju knappt hunnit med att vara hemma känns det som .
Sen börjar ju allt som har att göra med julen , man ska handla julklappar , julpynta både inne o ute , baka lussebullar mm.

Sen så är det ju alla som fyller år ju , speciellt i min familj .
Evelina , pappa , Mamma , jag och Linda .
Då ska man även hinna med allt detta .

Har bara en lite sämre dag idag , vilket jag även hade igår . Var så less på precis allt . Blir så när jag känner mig stressad nästan hela tiden . Men jag har nog bara kommit in i någon period då allt känns stressigt .

Även i morgon blir en stressig dag , ska hinna till niklas syster och hämta en parabol , åka till birsta och köpa en massa smågrejer som behövs till dream boxen , hjälpa morfar att hämta deras nya soffa , hämta mormor o morfars bäddsoffa som vi ska ha i vårat gästrum , städa huset . Ja ni ser , allt detta ska ske på bara någon timme efter jobbet , har förmodligen glömt något som jag alltid gör nu för tiden .

Ska gå och ta ett avslappnande bad nu , men innan blir det en kopp te .
Natti!

Förresten så fyller världens bästa och underbaraste pappa 46 år idag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback