Ullared!

Hej hopp!

Ikväll har vi varit och fixat internet och hem telefon , dream box fixas i veckan . Står inte ut många dagar till med kanalerna vi har idag , 1an 2an 4an 6an och barnkanalen + någon sketen extra kanal som jag inte ens kommer ihåg namnet på .
Så förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan alla kanaler finns att sappa imellan. Och då kan jag återgå till the hills , lääängtar .
Har även hunnit med en STOR fika hemma hos maja och alex med ullared . Planerar en resa dit ner , bra eftersom man har moster där nere ;)


Sen var det ju farsdag igår , och det firade vi ju självklart som vanligt . Han är den absolut bästa och underbaraste pappan som finns ( o ja jag vet att dom flesta  känner så om sina pappor) , det är vell det som är meningen eller ?.

Och nu har jag nog bestämt mig riktigt för att jag ska vaccinera mig mot svininfluensan .
Träffar ju över 300 människor varje dag och därför känns det som en nödvändighet att göra det .
Man vet ju inte vilka bakterier dom är smittade med och var o varannan hostar , frustar och nyser 2 cm i från en , så ja det är nog en ganska bra ide .

Ska återgå till tvn innan det är dags att hoppa i säng .
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback