"Det enda som är possetivt är att det är 1 vecka kvar till nästa måndag"

Glöm det där jag sa om fönstershopping , haha . Kunde inte hålla mig , hittade en söt , lila klänning med dragkedja . Så gullig . Sen vart ja ju bara tvungen att köpa en tröja som var på rea , blir bra till min walk in closet ;) , längtar tills jag får hänga in alla min kläder och verkligen få ordning på saker o ting ( min garderob) .

Hur som helst så var dagen i går supermysig med en massa "fönstershoppande" som jag sa tidigare . Hände en hel del andra roliga grejer också på stan , men det ska vi inte prata om . Sen när vi kom hem så släppte vi av grabbarna hos maja o alex med xboxet medans jag och maja tog pickupen till bängling . Händer ju även en hel del då , men det gör det jämt när jag och maja är ute på uppdrag , haha .

Känner suget efter "frisk" luft och en kopp kaffe , hare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback