Jäkla skit!

Inte nog med att jag vaknade på dåligt humör i morse började även min dag med en sjuhelvetes värk
när jag slog i lilltån på jobbet . Gjorde så fruktansvärt ont så jag trodde jag skulle börja grina där en stund . Har fortfarande skit ont , helt svullen och blå . Kanske har stukat den eller något ? . Dagen fortsatte sen i rask takt . Jobbade över och sen kom baby o hämtade mig .

Åkte hem , lagade middag sen fick vi besök av pappa och mikaela . Drack kaffe o surra . Sen for vi bort till maja o alex , drack ännu mer kaffe , surrade skit och spela sims. Måste sluta fara hem till maja för så fort ja kommer dit fastnar ja fan bara i sims , haha .

Har även hunnit med att packa lite till inför flytten . Förhoppningsvis får vi börja flytta in redan nästa vecka . Vilket är bra för då har vi tid på oss att totalstäda hela lägenheten och bona golvet i tv rummet innan det är dags för Jeppe att flytta in .
Niklas har även ringt och ordnat soptunna o el . Så nu börjar det närma sig . Längtar så mkt och underbart skönt ska det bli . Då blir det bubbelbad och ett glas vin varje fredag , höhö.
Får ju bara inte glömma det viktigaste , byta adress , haha . Förhoppnings vis är vi smarta nog att inte glömma .

Nä , undra om man ska koka sig en kopp te och mumsa i sig nybakade tekakor från bageriet i timrå , mums!
Sen vila upp mig inför morgon  dagen då jag "endast" har 23 smörgås tårtor beställda , hua ligen . Tur att Daniel skulle ta hand om salladsbuffen i morgon så jag bara kan koncentrera sig på tårtorna . Något enklare i allafall .

Gonatt




Jag vet att du förändrats , vilket även jag gjort . Och det gör vi alla . Men att du
tagit en så otrolig vändning och nu är en helt annan person än den jag lärde känna
för flera år sedan är helt ofattbart för mig . Att det skulle bli så här trodde jag aldrig .
Men jag hoppas att du en dag vaknar upp och inser att vi inte känner varandra längre 
så bra som vi en gång gjorde .




Kommentarer
Postat av: Siw

Hej hopp



Ja nu närmar det sig. Va spännande att få komma och kolla sedan.

Jättefin blogg du har jag brukar kliva in och kolla läget nästan varje dag



Kramis

2009-10-08 @ 07:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback