E M E L I E

Jag kan med handen på hjärtat säga att det här varit den jobbigaste dagen i hela mitt liv hittils . Herregud , jag har nog aldrig varit med om stressigare alltså. Har gjort tårta på tårta hela dan , Jag som trodde att antalet hade stannat på 23 , nänä , helt fel från min sida . 39 st vart den totala mängden .
Ett tag mitt på dan höll jag fasiken på att börja grina , det var verkligen bara för mycket . Men som tur var hjälpte calle mig med dom sista tårtorna annars hade jag aldrig orkat .

Efter jobbet for jag förbi banken , lämnade in bankomatkortet , internet dosorna och ett avslut av alla mina konton , så nu är jag nybliven kund på nordea istället . Känns skönt att att det mesta börjar bli färdigt , det enda som ska göras nu är att sätta en kråka på huspapprena , sen är det vårat !

Kaffesuget är för stort nu så lika bra att koka på en panna , sen fortsätta packa ner en massa grejer .






är sur på linda för att hon inte orkar masa sitt arsle hit och hälsa på mig för en gångsskull!



Kommentarer
Postat av: Mikael

Vad tog min smörgåstårta vägen då:))

2009-10-08 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback