Hahah

Börjar med att skriva , tack till en super mysig kväll igår . For ju upp till Linda o Joel och tittade in deras nya hus , så sen tände vi en brasa i tvrummet ,Så  satt vi där allihopa  och prata hela kvällen . Hade riktigt mysigt . Käkade även smörgåstårta som skulle vara en 6bitars men som räckte till alla oss 8 + att flera tog två gånger . Maffig eller vad ? . Vart ju somsagt kvar där hela kvällen så när vi kom hem vart det raka vägen till sängen , sköönt!

Och nu har vi precis klivit innanför dörren , har varit ute och flängt precis hela dagen . Först for vi upp till Linda och Joel och hälsade på i deras hus , var där ett bra tag sen raka vägen på kalas eftersom Aaron fyller 1 år i morgon .
Sen parkerade vi bilen , gick en lång prommis med elton . Gick bort o hämta min bil på andra sidan gatan , for till timrå och tanka + en massa hemligt ;) haha . Och nu är vi äntligen hemma . Så nu tänkte vi mysa lite i soffan innan middagen ska göras , ännu helt oklart vad de blir , förmodligen skräp mat .



Riktigt dålig kvalite när bilden är knäppt med telefon från mormor o
morfars fotoalbum . Och förmodligen lär ronja avliva mig nu när
jag lagt ut bilden , men  vi är ju så fruktansvärt söta så var bara tvungen ;)




Kommentarer
Postat av: Ronja

ja, du ska få en smäll nästa gång jag träffar dig. Älskar min glögg mest!

2009-10-11 @ 17:00:40
URL: http://rsoederberg.devote.se
Postat av: Caroline

Sv: Tack! :)

2009-10-12 @ 19:45:55
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback