Jaoooo

Hej hopp.

Haft en riktigt lugn och skön dag i dag på jobbet . Riktigt skönt när jag fortfarande inte är riktigt frisk. Har fått sån otroligt jobbig hosta som snart tar livet av mig känns det som . Blir jag inte bättre innan måndag måste jag ringa vårdcentralen och tvinga dom ge mig nån sorts medecin .

Har varit på banken idag också , pratat om allt möjligt som kommer ske här framöver . Både jag och niklas längtar så vi nästan spricker . Så den 30 oktober är huset äntligen vårat , underbart!
Något mer som är underbart är ju att det är fredag i morgon . Så då tänkte jag och älsklingen gå ut och äta , bara vi två . Händer kanske inte så mkt mer i morgon eftersom baby bokat tvättstuga på lördag kl7.

Ska lägga mig i soffan nu , läsa alla mina tidningar (veckorevyn , hänt extra och aftonbladet) , Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback