Onsdag

Var några dagar sen det blev ett inlägg sist . Just pga att det inte funnits någon tid till internet , vi har ju nämligen flyttat . Har snart bott här i en vecka . Och efter allt flyttande och åkande hit o dit har vi varit helt slut .
Sjukt hur mycket grejer man drar på sig under ynka tre år i en lägenhet , man tror att man inte har någonting tills det är dags att packa . Har åkt x antal gånger fram o tillbaka med alla saker men nu är vi äntligen klara och lägenheten är klar för städning , på söndag lämnar vi över nycklarna till den lyckliga köparen , hehe .

Maja o alex for hem för en stund sedan , medans niklas och alex pulade på i garaget med vårat nya bord och 8 stolar (dock vart bara 4 klara) så har jag o maja druckit kaffe , surrat och plockat upp det sista i min walk in closet , helt galet vad kläder som fått plats i min förra ynka garderob , kanske förklarar varför det knappt gick att stänga dörrarna till den , haha .

När niklas duschat färdigt blir det raka vägen till sängen , sista dagen i morgon för mig , är ledig fredag . Har en massa saker som ska uträttas så någon sovmorgon blir det inte , suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback