Varför all otur ?

Min älskling och pärla är helt död ( min bil ) , är så fruktansvärt less o förbannad . Känns som att vi bara har otur nu med våra bilar. Vi som förövrigt har 3 st står nu med bara 1 . Finner inga ord för hur trött ja är på allt som har med bilar o göra.
Tur man har en händig karl och pappa som fixar bilen åt mig . Annars hade jag fått köpa en ny en , haha .
Så i morgon skjutsar pappa mig till jobbet och så får ja vell åka med baby hem . Förhoppningsvis har pappat hittat felet åt mig så det kan åtgärdas snabbt.
Sen i veckan skulle min snälla älskling åka och köpa spritt nya vinterdäck åt mig , äre inte kärlek så säg ? hehe.

Nä ska ta o vila upp mig för i morgon väntar ännu en fullspäckad och stressig dag .
Natti




min trofasta vän som helt å hållet verkar ha gett upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback