Varning , dåligt humör!

Den här veckan har jag fått reda på alla möjliga idiotiska saker . Man börjar ju undra varför man inte flyttat härifrån för länge sen . Och man slutar aldrig förvånas heller över hur fruktansvärt korkade människor faktiskt är .
Vissa lever fortfarande i sin egen värld och vägrar vakna upp och komma ner på jorden igen . 
Vissa är  så fruktansvärt fega , kan aldrig stå upp för sig själva . Är så fruktansvärt less på vissa människor och det kanske märks . Jag är glad att jag har så normala och underbara vänner som jag har . Som alltid står för det dom gör och säger .





Världens bästa tjejer , jag älskar er !


Kommentarer
Postat av: Mikael

Trevlig helg önskar jag Er båda.Själv måste jag jobba.

2009-10-16 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback