20 baby ;)

Måste bara få tala om att världens finaste och underbaraste älskling är så otroligt duktig . Just nu har han dragit ut hela sovrummet , börjat packa ner vissa skåp och rensat bort hälften för att slänga .
Själv sitter jag bara i soffan , helt slut för att ha klivit upp 05.30 i morse . Sjukt , tänk då min stackars fins älskling som kliver upp den där tiden varenda dag , hua ligen . Och här sitter jag och klagar för att jag är van att kliva upp strax efter 7.

Måste allvarligt talat sluta klaga så fruktansvärt på små små skit grejer . Ska bli mitt nyårslöfte detta år tror jag , men då mitt förra absolut inte höll längre än 2 timmar tror jag faktiskt att jag struntar i något nyårslöfte detta år.

Nu tänkte vi åka och hälsa på joel och keaton en stund , Linda jobbar ju så jag får vell sitta och lyssna på grabbsnack och gosa med bäbisarna ;)
Hörs!



Såg den här bilden från jennys 20 års fest . kom på att jag och älsklingsL
fyller 20 om ca 2 månader ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback