Bakis!!!!

När jag vaknade i morse kändes det som jag var mer död än levande . Kanske blev något glas för mycket igår men vad gör det om hundra år . Så nu har jag tryckt i mig ipren och är påväg att vakna till liv igen .
Iallafall så började kvällen med bowling i birsta med Linda o Joel . Niklas vann som vanligt , jag tvåa , joel trea och Linda kom sist  . Blev några öl på bowlingen innan vi for vidare mot söråker till byppa . Sjöng lite singstar sen for vi vidare till mamma o pappa . Gick och visade annelie , linda och Joel vårat hus . Tror dom tyckte det var rätt fint ;) hih . Vart kvar till halv 3 hos mamma o pappa . Och några av oss var ganska rund om fötterna då . Skjutsade hem Linda o Joel och sen for vi hem o sov .

Nu tittar vi bara på tv och tar det lugnt . Hade nog tänkt fortsätta med det hela dagen . Sen göra nån middag och bara mysa . Så ser denna dag ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback