Jag .....

Jag har insett att min senaste kyss: var underbar
Jag lyssnar på:
simpsons röster just nu
Jag pratar:
oftast för mycket
Jag tycker om: när jag är nyduschad
Jag avskyr när folk: är så fruktansvärt pinsamma
Min bästa vän är: bäst
Min första vän: Jenny
Kärlek är: det finaste som finns
När jag borstar tänderna: känner jag mig fräsch
När jag lagar mat:
blir det alltid något enkelt
Jag tänder på: nikke ;)
Det sexigaste yrket är: lastbilschaufför , riktiga killar ;)
Det är charmigt när: när man alltid kan vara sig själv , oavsett
Jag är rädd för: sjukdommar
Den värsta känslan är: när jag inte har någon kontroll
Den bästa känslan är: att känna sig älskad
Jag är bäst på: kontrollera och bestämma , haha
Jag är sämst på: att bädda sängen
Om jag va ett djur skulle jag vara: elefant , sööt
Jag kommer alltid att vara: jag
Det finaste som finns är: nikke , mina vänner och familj , o elton självklart
I sommar: hann jag knappt med något
Sist jag grät var: längesen
Jag kan: mycket
Jag kan inte: Vara utan niklas
När jag vill tänka: vill jag oftast vara för mig själv en stund
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka eller sockerkaka , paj (om den är på påse , mums!)
Min mobiltelefon är:
ny men cp
När jag vaknar på morgonen: är jag oftast dötrött
Innan jag går och lägger mig:
brukar jag ta en cigg och borsta tänderna
Just nu tänker jag på att: jag vill vara frisk imorgon
Bebisar är: Helt underbart söta o goa
Idag har jag: byggt ett helt berg av näsdukar
I morgon kommer jag:
förhoppningsvis ha en rolig kväll med linda
Jag vill verkligen:
Inte vara sjuk längre



osminkad o risig . Precis rätt just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback