Ingen tjejkväll

Eftersom både jag och linda var sängliggandes igår blev det ingen tjejkväll. Väldigt tråkigt , men somsagt så kommer det ju självklart fler gånger . Tråkigt att vi just var tvugna att bli sjuka den här helgen , vi som redan hade bestämt vad vi skulle göra o allt . Som vi inte kan göra någon annan helg . Struntsamma , nu blev det som de blev.
Istället låg vi hemma i soffan hela kvällen , var riktigt skönt faktiskt då jag legat i feber nästan hela veckan .
Somnade vid 23 tiden så i morse vaknade jag vid 8 , helt utvilad också . Inte allt för ofta man vaknar med den känslan . Så jag klädde på mig och tog ut elton på en prommis . Gick först förbi hos johan och evelina , men hon hade redan hunnit på jobbet och johan sov som en stock . Så istället gick jag till mormor o morfar , drack lite kaffe och pratade om allt möjligt . Är så glad att jag har mormor o morfar , dom ställer alltid upp , är det inte hundvakt så är det något annat . Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dom för allt dom gjort.

Under dagen så har vi varit uppe hos mamma o pappa . Jag passade på att umgås med minsta syster då det inte händer allt för ofta . Spelade guitar hero och en massa andra spel , mys.
Sen kom även johan och evelina förbi så jag passade på att städa bilen , haha eller jag gjorde ju inte så mkt .
Evelina och johan som gjorde det mesta medans jag stog på sidan och bossade . Johan tyckte jag skulle söka jobb som chef nånstans , hahah .
For hem medans niklas bytte bromsar på sin bil . Fastnade i the hills som går på mtv . Kunde knappt slita mig från det , så nu ska jag beställa alla sässonger  har jag bestämt .

Sen vart det middag med mamma o pappa . Fick tammefan vänta på maten i 1 ½ timme . Helt jävla otroligt . Nånting kan man faktiskt förbereda . Förstår bara inte vad det var som tog så lång tid då moset var vanligt pulvermos och beasåsen var färdig , haha. Ja som jag sa , helt otroligt .
Innan vi for hem tog vi en tripp på ica maxi , handlade lite nödvändigheter och sen kom Brunne o Lina förbi . Har spelat guitar hero , druckit kaffe och surrat om allt mellan himmel och jord , tack för en trevlig kväll .

Oj , långt inlägg . Ska ta och väcka niklas som somnat här i soffan och ta ut elton på kvällsrundan , jobbigt när man är mörkrädd och det är lika svart som i natta ute .
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback