Lovely

Fyfan vilken helvetes dag. Ville allvarligt talat bara slänga mig på golvet och börja grina . Kanske svårt att förstå för er som inte är i den här branchen hur stressig en dag faktiskt kan vara . Just precis när det är som stressigast vill man bara bryta i hop . Men vi klarade även den här dagen . Så skön känsla när man kan se tillbaka på dagen och verkligen säga att man gjorde ett bra jobb , och det är precis vad jag kan säga till mig själv just nu .

Så nu tycker jag att jag förtjänar mig ett glas vin . Blir nog bowling i kväll med Linda o Joel också . Roligt , längesen vi gjorde något med dom . Men vissa dagar hinner man inte med att träffas .
Måste hoppa in i duschen och fixa till fejjan så man känner sig lite fredags fin , hiih.
Hare!



Älskar dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback