Ojojojojoj

Usch vad det ser ut här hemma . Vi är mitt uppe i allt packande nu så allt är en enda stor röra . Men det är något som måste göras så . Synd att jag blivit så fruktansvärt lat på senare dagar , haha .
Känns som att vi packat en hel del och ändå har vi knappt plockat ur köket , så det är mycket mer som ska packas . Men köket är vell endå det jobbigaste ? , där alla tallrikar , glas , serviser mm finns . Dom andra rummen är ju så mkt enklare , i allafall enligt mig .

Och inte var det många som skämde ut sig ikväll på idol heller . Ville ju få dom vanliga skrattattackerna som man annars får när man ser idol , Men det roliga är vell ändå att man skäms så fruktansvärt i bland så man bara vill gömma sig under bordet och aldrig mer titta . hehe . Är ju ett till avsnitt i morgon , då det såg ut som att det skulle bjudas på en hel del pinsamheter .

Har förövrigt börjat längta efter helgen , något som jag alltid gör när tisdagen är slut . Bara det att det känns så fruktansvärt långt borta även fast man vet att veckorna går så otroligt snabbt.

Ska dricka upp mitt te och trycka i mig marabou kakan som ligger och väntar på mig . Har börjat äta så sjukt mkt choklad , det finns fan ingen hejd . Kan trycka i mig två st 230g kakor på en kväll . Hade jag fler skulle nog dom gå ner också. Synd att man får så sjukt mkt finnar bara , och onyttigt är det också .
Nä , vi hörs i morgon .


Kommentarer
Postat av: jenny

kul att ni har börjat packa,är ni på g snart?

adda mig du istället på msn,jag vet inte hur man gör ja;P

och du, passa så du inte blir chokladberoende, kom hit å bju istället;)

2009-09-09 @ 06:42:37
URL: http://jennyibangling.blogg.se/
Postat av: Mikael

Beroende av nåt tex choklad brukar ju bara betyda en sak,eller hur:)

2009-09-09 @ 13:33:55
Postat av: Linda

jaa ;) e de inte så då?

2009-09-09 @ 14:49:54
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nä nu får ni ta o lugna er :P

2009-09-09 @ 18:04:42
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback