pics

Jobbigaste dagen avklarad . Fast jag hade inte så mkt att göra som jag trodde så dagen har varit lugn , skönt när det är första dagen på en hel jobb vecka . Lär ju bli desto stressigare i slutet av veckan då vi är 2 man kort men förhoppningsvis hittar vi någon snäll person som kan ställa upp.

Ska snart åka och skjutsa syster till stallet , sen följa med maja in på alex restaurang och hämta han . Kanske man får sig en kopp kaffe också ;) skulle vara gott . Niklas ska i väg med jerry och hämta mer flyttkartonger som han ordnat åt oss, tack snälla du ! . Sen tänkte vi ta en biltur när det är kålmörkt ute , niklas skulle ställa in extra lysena eller vad han surrade om , tror mest att han vill ut och åka nybilen jag ;) hehe .

Bjuder på några bilder från åsele som Linda skickade till mig igår .







haha , jäkla muppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback