Svinis?

Har nu svininfluensan även drabbat mig ? , haha skämtåsido . Tror nog inte det men jag börjar bli sjuk . Har absolut inte tid med det nu . Så vi kan ju hoppas på att det bara är någon förkylning som går över på 2 dagar som dom tidigare gjort.
För på fredag (blir då iställe för lördag) ska vi ha tjejkväll . Jag , Linda o Maja . Kommer nog bli riktigt sköj faktiskt . Och på lördag blir det ramsele , inte allt för bakis hoppas ja , hahah.
Nästan hela helgen planerad , men va gör de . Jag som absolut inte kan sitta hemma mer än 3 timmar för då blir jag galen .

Jobb i morgon igen , hoppas att turen är på min sida så jag är pigg o alert. Ska trycka i mig ipren och en massa koppar te , ska även se köng filmen på 9an kl 21. Älskar den , och hemsk är den också.

Natti



Kommentarer
Postat av: Caroline Jonsson

Man får gratulera till hus köpet :)

2009-09-23 @ 08:14:39
URL: http://carolinejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback