Vi flyttar snart!!!

Shit vilken dag det varit idag . En man kort , så det kan nog bero på det. Kom nästan nyss innan för dörren och nu har jag slagit ner arslet i soffan . Känns som att jag somnar vilken sekund som helst .
Ikväll vette fan vad som händer . Maja ville att vi skulle följa med dom ut , men det känns inte som att jag har någon ork . Kanske bara blir en mysig hemma kväll . Skulle vara skönt det med .

i veckan tänkte vi nog sätta igång och packa lite små saker så vi inte måste packa allt i panik . För somsagt så flyttar vi ju snart . Känns väldigt konstigt att vi sålt lägenheten och att vi bara om några veckor flyttar in i vårat hus . Men det kommer bli riktigt roligt . Så lycklig just nu , inte trodde jag för 6 år sedan att niklas var den som jag skulle köpa hus med , och inte heller att det skulle hålla så här länge .
Men jag älskar niklas över allt annat  och han är den bästa som finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback