When love takes over

Vilken lugn och skön dag det varit . Mest haft en hemma dag med en massa mys o kaffe. Var även upp till huset en sväng , å gud vad vi längtar tills vi får flytta in . Är ju några veckor kvar men förhoppningsvis rusar tiden förbi i rask takt . Efter det for vi vidare till min mamma och pappa och sen niklas mamma o pappa . Och nu har vi intagit soffläge , är nyduschad så då får man alltid den där lyckliga känslan i kroppen , i allafall jag.
Grabbarna(nikke o jerry) for  nyss och skulle hyra film + lite gotta , får se vad dom kommer hem med , bara det inte är nån jäkla pang pang skit.

Och till en helt annan sak , på lördag lämnar jag o Linda grabbarna hemma för en lite tjejkväll/utekväll. Ska bli roligt , för det var ju dock ett tag sen bara jag och hon var ut utan grabbarna.
Så nu får gärna veckan springa förbi så det blir lördag , blir föresten lastbilsmässa först . Ska höra med Linda o Joel ska med så jag slipper gå runt helt ointresserad , hhe .

Nu blir det filmmys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback