You raise me up

Återigen söndag , men i veckan jobbar jag bara måndag-torsdag eftersom jag ska vara ledig fredag . Skööönt det ska bli . Men jag hinner nog inte få någon jätte lång sovmorgon eftersom jag ska hjälpa kära svärmor att fixa allt inför 50 års festen på lördag .

Eftersom jag var så fruktansvärt uttråkad i går kväll for vi bort till Linda o Joel , såg på film och lyssnade på musik . Riktigt mysigt . Får se om vi skulle träffas något senare eftersom hundarna ska få busa lite , var ju ett tag sen och klart att dom måste få träffas dom också .

Har inte så mycket annat att skriva just nu . Ska bara vänta på älsklingen att han ska tona klart rutan på skodan så ska vi hitta på något . Står ju inte ut att bara sitta inne när det är fint väder ute .




Bäbisarna i vintras <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Har Ni bestämt flyttdatum?

2009-09-13 @ 13:22:35
Postat av: Emelie

blir nog 1a november , inget klart än

2009-09-13 @ 18:34:38
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback