Happy!

Vem ringer på en annons 08.05 en lördag morgon ? .
- Hej . Har du sett mitt mejl . Mejlade igår för att jag tyckte det var för sent att ringa .
Men hallå , inte för tidigt på en lördag morgon ?.

Har i allafall satt ut gamla soffan , tvrumsbordet och tvbänken . Så äntligen kanske vi blir av med det . Kommer en kille o en tjej lite senare som även var här i går och bestämde sig för att dom skulle ha grejerna .
Tar bara upp en massa jobbig plats ändåså .

Länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. For till stan och käkade mat , sen mötte vi upp en massa folk nere i hamnen .
Skrattade och hade oss ända tills klockan var runt 1. For vidare till markus o malin , blev inte där allt för länge . Så vi släppte av ronja sen raka vägen hem i säng . Skööönt!

Ska njuta av mitt kaffe , fixa mig , invänta "kunderna" , åka på vårmässan kanske , grilla med Erik o Lina , sen vette tusan vad som händer .

Ha en bra dag , ska surpla kaffe och trycka bulla nu .
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback