If we ever meet again

Jag är dööööööd , mår piss idag rent ut sagt .
Det är sånna här stunder man säger " jag ska aldrig mer dricka" ,haha .

Kvällen började hos Jerry , men då folk är så jävla irriterande så for jag och Linda till anders och skjutsa dom till parken . Linda ville ju självklart gå så vi plockade upp tobbe , jeppe och nicke , sen baby i sörberge .
Skynda som nå galningar till parken , klockan var halv 12 och baren stänger halv 1 .Kanske lite onödigt men de var kul ändå.
Efterfesten blev hos tobbe , en massa dans , skratt , musik och hemliga samtal . Hade riktigt roligt i allafall , så de tackar vi för!

Tobbe ringde nyss , angelfest var de fråga om idag . Niklas släpade sig upp ur sängen och hängde på . Själv ska jag ligga död i soffan hela dagen . Törstig som en idiot också!

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback