Jag längtar så mycket till..

Det börjar närma sig fredag , med andra ord sista april . känns som att folk är så hysteriska över den dagen , varför fattar jag inte ?  är det bara jag som missat något eller ?.
Kvällen kommer i allafall spenderas här hemma med markus , malin , linda , joel , sickan och simon . Kommer bli riktigt mysigt , massa god mat och skratt . Kvällen kan inte bli annat än underbar när man får umgås med sina älskade och underbara vänner!

Och på lördan blir det parken , sista gången vilket förmodligen innebär knök fullt och en hel del folk man inte träffat på ett tag . Blir nog riktigt kul!

Till något helt annat , längtar så mycket till oktober då förhoppningsvis lillan/lillen tittar ut . Linda och joel blir nämligen mamma o pappa då . Förmodligen kommer jag häcka utanför BB nervösare än någonsin och halvt vara avsvimmad medans Linda tar i för kung och fosterland .
Känns helt sjukt att lilla Linda ska bli mamma , är självklart överlycklig och jätteglad för deras skull .
Kommer alltid finnas vid din sida , älskar dig vännen!

Och du som la ner mödan att kommentera TYPISKT!!! , glömde du bort ditt namn eller vågar du helt enkelt inte stå för vem du är ?


Kommentarer
Postat av: Linda

Va gulligt <3

2010-04-29 @ 21:01:52
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback