Jason derulo - In my head

Helt sämst på att uppdatera bloggen . Men samtidigt kan jag skylla på underbart väder och fyllda dagar o kvällar med skoj.
Bla har vi fixat mkt ute men så fort lönen rullar in på kontot så ska de inhandlas en hel del nya grejer , lite sommar blommor , stora maffiga krukor , Och kanske en ny utemöbel med 6 stolar som vi sett , eller så väntar vi med möblerna till mitten av sommaren när dom ändå säljer ut varenda pinal . Har ju även en plast ute grupp nu men jag är mer än trä människa ;P

Niklas har även hunnit fylla 24 år här i dagarna . Älsklingen börjar bli gammal nu , höhö..
Så i torsdags var det kalas som stod på schemat , proppat med folk och det slutade med att jag kände mig sjukt stressad . Är så mycket i mitt huvud nu , och mycke att göra på jobbet så vet inte om det beror på det . Stressad jämt!

Nu ska vi åka till brunne o Lina , brunne har även han fyllt år , i fredas .
Sen ska vi handla och göra lite andra små saker , hihi ;)


love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback