Känns svårt

Händelserik helg , har hunnit med en hel del . Bla så har vi grillat med brunne o lina , oljat in alltanen , varit till birsta , tvättat bilarna , åkt raggarbil o passat i mängder , ätit glass med markus och malin , varit hundvakt , umgåtts med ronja , haft främmande av maja o alex mm.

Och nu väntar vi bara på att wallander ska börja så ska vi ha lite söndas mys och ladda inför en helt ny vecka med nya tag .


Känner oss väldigt i valet och kvalet nu ang en viss sak , som det känns just nu vet vi inte alls hur vi ska göra , samtigt känns det lite jobbigt att ens tänka på de.
Har ett tag till att fundera , men samtidigt måste vi ta ett beslut rätt så snart!


Kommentarer
Postat av: bettan

oj, oj, nu blir jag så där himla nyfiken igen

2010-04-27 @ 17:03:24
Postat av: E

det är ju de som är meningen ;=)

2010-04-27 @ 21:26:14
Postat av: Anonym

TYPISKT !!!!!

2010-04-28 @ 21:56:34
Postat av: bettan

det var bara jag ... jag glömde skrivä mitt namn. jag menade det var typiskt att du gjorde mig så nyfiken :)

2010-05-02 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback