Live, Laugh, Love ♥

Fredag i morgon , lön och helg , kan de bli bättre ?.
Men känner att man kommer somna ovaggad i morgon efter den här veckan . Jag o m har hoppat in tidigare , i morse vare 54 sallader som skulle ut innan 8 . Men allt har flytit på bra ändå .

Blivit en hel del skratt den här veckan , kan lätt bli så när alla är trötta och bara fumlar runt .
Larsson vispade smör av 4 liter grädde , jag snubblade över en kartong med en hel sallads platta som jag kom bärandes på , maja har slängt tallrikar , smörgåsar o vattenglas överallt  , Daniel har yrat runt och sprungit omkring som en höna utan huvud , smygkollat på magtröjor och pålagda kepsar ,lyssnat på aqua , dansat runt , haft lekstuga and so on ... skulle kunna rabbla upp en hel sida , men skulle ta för lång tid .
Jag älskar mitt jobb , och mina kära arbetskamrater !

Nu blire till o  mysa med min kära älskling som snart beger sig iväg på jobb !
Pussss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback