Love the way you lie

Gudars vilken dålig uppdatering! . Har haft mina dagar proppat med annat skoj , med andra ord har jag varken haft ork eller tid till att ens sätta mig här, struntsamma !

Göteborg var underbart i allafall , hade de så mysigt med baby. Bodde på ett superfint hotell , allt ingick , var bara att plocka på sig så mkt man orka.
Hade även en super mysig tak terass med korgsoffor , utsikt över hela göterborg och självklart en bar!

Gick på stan ,handlade som galningar . Var på liseberg , och båda två vart som barn på nytt! , samtidigt som vi märkte hur fega vi blivit på att åka vissa grejer ! Jag har aldrig någonsin bangat för nån karusell men tydligen i år . Det enda som var synd , vi hade lyckats pricka in göteborgs värsta  vecka med turister , så liseberg var nästan helt omöjligt att röra sig på . Minst 40 minuters väntetid på alla karuseller också! men vi hann med några i allafall .

Ullared fick sig ett besök också. Helt sjukt vad grejer de fanns . Vad man än skulle ha så hitta man de där .
Bilen vart i allafall smockad med grejer , så de var tur att de bara var jag och niklas i bilen . Annars hade nog dom andra stackarna fått ta tåget hem , haha .

Kom hem i lördags kväll , skönt! . Vi var helt slut efter att vi blåst 90 mil på mkt mindre tid än beräknat!
Väl hemma tror jag hela gatan var ute! Tror dom var glad att ha oss hemma igen ;)




Dom här dagarna sen vi kom hem har vi haft proppat med skoj, druckit en massa gotta på alltanen , badat natt/naken bad i poolen och bubblet . Spelat kubb . Sovit alldeles för lite, spelat frisbee golf ( dock inte jag o ronja , vi fick leka i lekparken medans) mm .

Nu räcker de med text , blir så tråkigt annars!
Bjuppar på några bilder också!







Det tar för lång tid, slänger ut resten på fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback