125 mille

Har precis tryckt i mig en massa gotta , bla tacos , chips och daim tårta med apelsinsmak , mumma! .
Är helt stinn , inte konstigt . Måste ta o börja röra på mig nu för det bara plussar på vågen hela tiden . Har gått upp från ca 53 till 58 sen jag började jobba . Inte konstigt allt man små äter hela dagarna .
Men bara de blir vår , då jäklar!

Var på careta idag med kära svärmor , skulle aldrig gått in där , vart dökär i en dösnygg bmw .
Ringde niklas på en gång och han lät super intresserad till en början men sen fick han veta vad det var för motor, då vare bara å glömma . För lite trycka i bilen helt enkelt , haha . Herregud , killar.
Får leta vidare , men bara för att man ska ha något så hittar man tammefan ingenting man blir ens en gnutta sugen på , i den prisklassen i allafall. Men andra bilar som är to die for och även kostar 500 000 skulle inte sitta helt fel elle .
Ska börja spela , och helst vinna 125 mille. Då köper jag en sprillans valfri bil åt maja älskling också ;)
Haha , dröm vidare .

Jerry o Niklas skickade jag ner på macken för att köpa glykol , illa tvungen , vill ju inte att bilen ska få nå fel . Kanske onödigt när man vill bli av med den , hihi .

Natti!



Ge mig sommar! Underbara sommarkvällar o ute serveringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback