Bråkmakargatan

Tjollahopp!

Alla hjärtans dag idag , har inte bestämt något speciellt så vi får se vad vi hittar på . Vi firar nog allt nästa helg när vi ändå firar 6 år .

Å helgen , jadu , ganska händelse rik och skojig. Bor numera på bråkmakar gatan , haha skämt å sido .
Hade en kul dag/kväll igår . Först birsta med Malin gumman , sen vart de middag hos mamma o pappa . Vidare till tobbe och sen fick jag tjejbesök så jag vandrade hem . Satt mest och surra strunt med Linda , Jossan och Ronja .
Sen kom baby hem och även så Erik .
Kom i säng vid halv 4 ..

Idag , då blir de total städning av huset medans älsklingen är ute och skottar taket . Efter det vette fan vad som händer , kanske åker till markus o malin på en massa kaffe , det behövs idag . Trött som ett as .

Är vell lika bra att sätta igång med städningen innan baby ser att jag latar mig i soffan medans han sliter arslet av sig .
Tjaooo



Känner mig så glad idag , beror kanske på att jag fick veta en helt underbar sak
igår , Hoppas verkligen att de blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback