mm

Fyfan va kallt de är ute . Trodde jag skulle svimma i morse när jag kollade på tempen . Har nog aldrig varit med om att det står -30 nån gång . Och min bil är helt otrolig , startar i ur o skur , dock lite kallt när man inte har motorvärmare .
Har äntligen fått niklas till att vi ska sälja min bil , har ju pratat om de i en evighet , men ändå haft kvar den när den ändå gått så pass bra som den gjort . Så i morgon åker den ut på blocket efter jobbet .
Känns som att vi är i behov av en "riktig" bil , en kombi rättare sagt .
Men skulle behöva bli av med min bil innan annars står vi helt plötsligt med 4 bilar , kanske lite väl onödigt.

Känns bara så fruktansvärt irriterade när man har en rätt ny och riktig bil och man inte kan använda den . Men det finns inge å gö åt saken .

Lite te skulle inte sitta fel när man är stelfrusen efter en prommis med elton , men även om de ä 20 eller 30 minus måste ju även vovven ut , inte allt för lockande i bland .




På fredag ska jag och majsan ut o käka sushi , mumma!

Kommentarer
Postat av: Lina

Berätta gärna sen hur det smakar för jag har aldrig ätit det och jag och en kompis är sugna på att testa :P

2010-02-25 @ 18:00:14
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback