Snööö

Vilken dag , helt slut . Klev upp vid 10 , drog på oss skoterkläderna sen vidare till sörberge där vi väntade på Markus , malin och Linda . Åkte vidare mot kovland , käka pizza och tog de lugnt . PÅ hemvägen vart de en sväng förbi markus o malin innan vi fortsatte hemmåt . Var hemma vid tre tiden , hade världens överraskning som väntade på oss . All jävla snö från taket hade rasat av både på framsidan och baksidan . Hela min bil var helt övertäckt + att hela altan var proppad med snö . Bilen klarade sig men staketet på altan var knäckt. Skogstokig och less var det bara att sätta i gång med skottningen .
Pappa med snö slunga , jag , niklas och Mikaela med varsin spade . Lite senare kom även Niklas pappa förbi och hjälpte till , det tackar vi för .
Så nu har jag precis klivit ur duschen och älsklingen for till mormor och hämta söndagsmiddag , underbart att jag slipper börja med det nu när det är helt slut på energi.

Och resten av helgen har bestått av markus och malin , fredags dejt ;P haha , ikea , öl och bastu .
Haft en skit kul helg, tack!

Bjuder på bilder för en gångsskull som jag knäppt idag med telefon , absolut inte dom bästa bilderna , men men .




Linda


Niklas och Markus


Malin


Linda


Malins , Lindas , älsklingens och Markus skotrar


Sjuuukt mycke snö. Alla fönster på bilden är egentligen från golv till
tak stora utan snö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback