Dream as you will live forever , Live as you will die tomorrow

Jaha , så var helgen snart slut ... igen . Hatar måndagar , oftast är man inte ett dugg utvilad efter helgens bravader . Och sen är alltid måndagarna fullproppade med en massa saker som behövs göras .

Har spenderat hela helgen med markus o malin . Haft det riktigt mysigt , bara käkat massa karra , glott på tv och pratat strunt blandat med gamla minnen .
Sen har vi även hunnit med att hjälpa svärmor o svärfar att flytta . Det gick faktiskt riktigt smidigt , och mkt bättre än vad jag trodde .  Och i morse hann jag knappt slå upp ögogen innan älsklingen ville att vi skulle ut o åka skoter . Sagt o gjort. Klädde på mig alla kläder jag ägde o hade tror jag . Dock frös jag som en galning om fötterna mot slutet . Så när vi kom hem slängde jag och älsklingen oss i ett bubbel bad och hade de mysigt .

Slänger in några bilder från spanien och klassresan som jag hittade .
Enjoy







Klassresan/spanien är verkligen ett minne för livet . Man blir lika glad
varje gång man tittar på bilderna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback