Just de!

Här hemma händer de inte så mycket . Har fått en massa planer i min skalle nu när jag varit ledig . Kanske för många lediga dagar .
Ska i allafall åka och köpa vitfärg och göra slag i sak på en av mina planer . Har fått dille på vitt , ser ju så fräscht ut enligt mig , och snyggt för den delen . 

Och min pärla står i garaget , när man äntligen for pumpen , nä då är de ju fel . Vart så jävla förbannad så jag hade kunnat slå sönder bil jäveln . Orkar inte med det här nå mer .
Så fort något går sönder vill jag bara sälja skiten och köpa nytt . Jag orkar inte hålla på med allt hela tiden.
Så nu får vi leta vidare efter en annan då . Förhoppningsvis passar den från min skrot bil jag köpte i somras .

Ska fortsätta invänta paradise nu som jag gjort sen det slutade för någon vecka sedan .




jag förstår om vissa tycker bloggen är tråkig . Men de struntar jag fullständigt i . Jag har den endast för mig själv och jag bryr mig inte om inte en enda kotte läser den . Den är bara till för mig och för att jag ska kunna skriva av mig någonstans !

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback