Lista

 

Någon som förstår dig: Niklas
Någon som du saknar: Nepp
Något som du längtar efter: Sommarn
Någon som du hatar: hata är ett starkt ord .......

Vem
Vem kramade dig senast: Niklas
Vem pussade dig senast: Elton ;)
Vem ringde dig senast: Morfar
Vem ringde du senast: Maja
Vem var hemma hos dig senast: Pappa , igår
Vem var du hemma hos senast: Brunne , Lina o Odin

Har du
Har du några kärleksproblem: Nä
Har du ätit något idag: Frukost , lunch o snart middag
Har du pratat med någon idag: japp
Har du gråtit idag: Nope
Har du skrattat idag: att jag har , jobbet är en enda stor lekstuga ;) haha

Jag
Jag är singel: Nej
Jag är rädd för att bli övergiven: ibland
Jag svär ofta: mm
Jag sjunger i duschen: aa
Jag är en morgonperson: det händer , ibland
Jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: njae
Jag är kär i kärleken: Om kärleken är Niklas , så jaa 
 Jag skrattar åt mina egna skämt: det händer
Jag vill ha barn: självklart
Jag skulle kunna göra plastikoperation: ja

Har du
Har du glasögon/linser: Nej , har haft glasögon och beghöver nog igen
Har du piercingar: Jaa
Har du syskon: Japp
Har du pojk/flickvän: pojkvän/fästman/sambo , haha
Har du ett jobb: Fast jobb
Har du många vänner: aa
Har du rymt hemifrån: japp
Har du färgat håret: yes
Har du ett bra självförtroende: Helt klart
Har du sagt "jag älskar dig" till någon: a
Har du gjort något olagligt: jo
Har du somnat i skolan: m
Har du ett ben: men ...
Har du tappat bort dig i din hemstad: haha mm
Har du sett en fallande stjärna och önskat mig något: flera gånger
Har du gjort något som du lovat dig själv att inte göra: ett antal gånger
Har du smugit ut utan lov: japp
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar: jao
Har du en hemlighet som ingen vet: yepp ;)
Har du varit på en blind date: Nä
Har du sovit en hel dag: jarå
Har du somnat gråtande: mm

Sista person

Sista personen som du sov med:Nikke
Sista personen som fick dig att gråta: jag . Slog sönder halva tån
Sista personen som du delade en dricka med: N
Sista personen som skrek på dig: Larsson
Sista personen som du fick sms ifrån: Bettan

Brukar du
Brukar du titta dig själv i spegeln: 1000tals gånger
Brukar du ha ångest: nä
Brukar du drömma mardrömmar: ibland
Brukar du klä dig i svart: Japp
Brukar du hata folk: Det händer
Brukar du lita på folk: Ja , men har lärt mig ett o annat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback