lördag

Har loggat in på bloggen  säkert 5 gånger idag men lika snabbt ångrat mig och tryckt ner för att jag inte har något roligt att skriva , vilket jag förövrigt aldrig har .

Hade i allafall en liten tjejkväll i går hos carolina , med maja och Lina .
Riktigt mysigt , en hel del minnen vart de på tal om också . Och carro hade även sparat
alla lappar som vi skickade till varandra   när vi gick på fagervik , haha herregud .
Vet inte vad klockan var när vi for hem men timmarna bara sprang iväg .
Tur att kära grannen (tobbe) var gullig och plockade upp oss , för jag hade vägrat att gå till fagervik i höga klackar .

Nått annat kul som hände igår , niklas fick sälja sin ena  skoter . Hann ju bara sätta ut annonsen i förrgår så ringde folk  som galningar . Väldigt bra då det känns ganska onödigt att ha den då jag inte är nå super intreserad av att köra skoter , åker hellre som sagt .

Nu väntar jag bara på att baby ska komma hem , han är ute o åker skoter .
Så snälla älsklings maja skulle komma förbi o plocka upp mig så vi kunde åka lite bil , maja tid är aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback