Lovely

Jag , maja och Petra tog oss en sväng  bort till timrå gymnasium där de var öppet hus ikväll . Hälsade på hasse o fredde . Åt en massa god mat som HR hade fixat ihop , smaskens . Träffade även johan o jenny där så vi surrade ett bra tag . Sen vart det en sväng om genom skolan . Och fasiken vad man saknar skolan ändå på ett sätt . Speciellt vännerna . 1a , 2a och 3e året på gymnasiet är helt klart den bästa tiden . Hade otroligt roligt med alla fina klasskamrater , och tillslut blev vi som en enda stor familj . Beror nog på att vi var så passa få som vi var , 12 st har jag för mig .
Men det bästa med allt under dom här tre åren är helt klart spanien resan . Att få uppleva så pass mycket under dom få dagar vi var i spanien är det inte många som får göra under sitt liv . Eller , man skulle aldrig ta sig tid att göra sånna saker annars .
Blir alltid fylld av ett speciellt lyckorus när man ser bilderna och tänker tillbaka .
Bjuder på några underbara bilder som betyder otroligt mkt .













Finns uppemot 600 bilder från spanien . Men jag och mitt dumma huvve
har tappat bort hela skivan med alla bilder . Måste ta och leta reda på skivan.
Och självklart finns det ju bilder som absolut inte får visas för folk .
Hahah , maja och jenny förstår vad jag menar ;)


Kommentarer
Postat av: Madicken

Han är 4 nu :D

2010-01-19 @ 23:05:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback