Min stackars lilla älskling

Dålig uppdatering , jag vet. Men just nu tar jag hand om min  älskling som klämde sönder hela sitt ring finger i går kväll. Fick åka in på sjukan , och i morgon är det återbesök .
Ser riktigt äckligt ut och bara jag kollar gör det ont i hela mig .
Hoppas han blir sjukskriven eller något , för så som han haft det idag funkar inte .

Ska laga lite middag nu och lite senare ikväll blir det dejt (som markus säger) med markus och malin på max , är glad att vi umgås igen . Dom flesta riktigt bra minnena är markus med i , så man har alltid kul med honom . Och malin är jag jätteglad att jag träffat , riktigt go och glad  tjej.

ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: M

Åh söt header :'D Har också en rottis ^^

2010-01-16 @ 19:33:53
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback