skotta , blääää

Inte lite snö som ramlat ner på dom här 2 dagarna . Och skotta , är nog det jobbigaste jag gjort på länge . Tur att vi lånar pappsens snö slunga till de mesta .


Bert o bettan var här för en liten stund sen . Somvanligt har vi ju aldrig något gott att bju på . Så jag fick slänga hop en kladdkaka , vart riktigt smaskens om jag får säga det själv .

Och i morgon är det fredag igen . Såå skönt . Halva veckan går så segt men så springer resten av dagarna på i rask takt . Om ändå inte helgen gick så fort . På tal om helgen , niklas ska somvanligt ut och åka skoter med några andra . Får se om jag hänger med eller hur jag gör . Fryser ju ständigt när jag är ute så det känns ju inte allt för lockande .

Nu blir det lite kaffe o tv med älsklingen , sen sova . Blir en tidig morgon i morgon då jag är tvungen att åka med niklas till hans jobb , sen släpper han av mig i butiken och jag åker med daniel upp till skandia .
Är galen på alla jäkla bilar , är glad att vi letar en ny bil nu . Orkar allvarligt talat inte med det här nå mer.

Slutligen , knäppte en bild på huset nyss . Dock så är ju inte kamran av världsklass så bilden är ganska mörk ;S
Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback