"I drömmar och kärlek finns inget omöjligt"

Ligger i soffan och myser med älsklingen och en kopp kaffe. Niklas mamma o pappa for hem för en stund sen efter en massa surr och kaffe .

Elton fick stanna hos mormor och morfar när vi ändå var upp dit för middag förut . Så han kommer hem i morgon lillbubben , lika bra att han får vara där i stället för att vara hemma ensam medans vi jobbar . Nog för att han lätt klarar att vara hemma i 8 timmar själv , det har han kunnat hela tiden , ända sen han var valp .
Har nog blivit väldigt bortskämd med elton , som valp förstörde han inte en enda pryl och han pinkade inne max 5 gånger , rumsren redan efter en vecka , så vid 9veckors ålder var han helt färdig med pinkandet inne . Det är det som får mig att fundera , om vi nu bestämmer oss för att skaffa en kompis åt elton , vilket inte är klart än . Förmodligen får vi en hund som är mer vild än tam . Helst av allt vill jag ha en valp efter Elton , men har inte gjort så mycket för att söka efter en tjej heller .
Och tiken MÅSTE ha stamtavla i så fall , inga blandraser här tack!. Har absolut inget emot dom , men ska jag ha en valp efter Elton ska jag veta att den är helt renrasig , och veta att allt stämmer genom en stamtavla.

Vilket jävla pladder det blev , inte ens intressant för er att läsa ....

Har börjat räkna ner nu till semestern , jobbar bara v25,26,27,28 sen jäklar är det 4 härliga veckors semester , skönt!!
sen i september blir det kryssning med en gäng också , kommer bli riktigt kul! förra resan var sjukt kul med Jenny , jerry .

Och helgen innan kryssningen kanske niklas åker ner till jönköping med Markus och malin på lastbilsmässan , tor-sön så då blir jag nog hemma . Vägrar betala pengar för något jag inte är intresserad av för 5 öre .
Blir nog så att jag tvingar ronja till att sova här med mig , vågar inte sova själv , hehe mupp!

Lika bra att sätta punkt här för ikväll , har ändå bara skrivit ner en hel del ointressanta meningar ,
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback