Sean kingston & Justin Bieber - Eenie Meenie

Jobbig dag! känner mig allmänt less och slut i kroppen . Bara det inte är någon förkylning som spökar , kände redan i söndas att halsen inte riktigt ville sammarbeta , sen om de beror på en galen helg eller en förkylning vette tusan ... Sen är det rätt mkt på jobbet , längtar efter semester nu , det har varit ett tufft år så några lediga veckor behövs ...


till nå helt annat , vilket satans väder de blev . Åska och blixtar , jag är aldrig rädd för sånt men idag då jäklar höll ja på å bajsa på mig alltså , enda gången jag kommer ihåg när de åska så här mycket är för flera flera år sen .
Bara blixtra inne i uttagen och kändes som hela huset skaka också , usch ...

Bjuppar på en bild innan de är film med älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback