Sjukt nöjd!

Som ni ser har bloggen fått sig ett nytt utseende , söta o snälla dessan har fixat den åt mig , riktigt nöjd!
tack så mkt :D

Kom nästan nyss hem , for inte från jobbet förrän vid 20 över 4 så de var bara att åka raka vägen till bettan för att få sig lite middag . Och nu har jag slagit ner arslet vid köksbordet .
Älsklingen ska klippa gräs och jag vette tusan vad jag ska göra , borde vell ta tag i att rensa ena rummet så det blir snyggt och fräscht där inne men när det inte används känns de så himla onödigt .
ska i allafall koka lite kaffe och njuta av i solen

Hare!


Längtar till helgen , då jäklar blir de åka av

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej! Haha, det är ingen fara. Du är absolut inte skyldig någonting. Vad bra att du blev nöjd :)

2010-06-01 @ 23:41:36
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback