Summertime!

Helt galen helg , underbart roligt med dom man tycker om mest , sånt gillar vi!
Dock är inte min kropp lika pigg och glad i dag efter 3dagars.. Vilar mig i soffan innan vi drar till stan och käkar glass med markus och malin .
I allafall , i torsdas började vi hemma hos anders och malin , satt på altan och myste med några groggar .
Inväntade chauffören , som förövrigt blev tobbe . Gled runt i mustangen  halva natta ute på alnö , så jäkla mysig kväll . Dock glömde jag kameran hemma , korkad som jag är!

Och sen hade vi midsommar , började hemma hos oss med lite grillning o sånt med ett gäng . For vidare ut till laggaberg , inflyttningsfest hos markus och malin . levde rövare allihopa, haha .
Vart max på natten också , mumma! Minuset efter den där kvällen är att min bil stinker värre än en alkolist , fyfan i helvete . Okej att man lämnar flaskor i bilen , men man behöver vell inte lämna halva innehållet kvar och sen slänga den på mattan , så det gjorde mig lite irriterad faktiskt . Dock var det ingen i mitt "sällskap" så inga minus till dom! ;). Vart en sen natt och kanske lite för mkt av de goda .

Så igår(lördag) när vi vakna , började niklas och jerry om på en gång och jag kunde inte hålla mig jag heller , men de var så härligt ute på alltan så man kunde ju inte stå i mot, hahah
Stack ut på holmö och myste på flotten med tobbe , danne , jeppe och niklas . Blev kvar där till 9 tiden innan vi bestämde oss för att åka vidare ut till idyllen , sjukt med folk där . tillslut kom man knappt upp för trappen . Men kul hade vi. Drog sen vidare på efterfest hemma hos tobbe , vart rätt många så de var riktigt skoj . Vandrade hem vid 5 tiden och ronja ramlade in strax efter hon med , skratta o hade oss till kl 6 i morse .

Och idag har vi mest varit hemma , jag och ronja har legat och solat , surrat skit och mått allmänt skit , medans niklas myst med grabbarna på alltan innan han fortsatte med bilen.
Så ikväll blir de nog en lugn kväll , är helt slut efter den här helgen .

Oj jäklar vad text de blev , skulle kunna skriva ännu mer också , hände så mkt roligt igårkväll och inatt , haha .
Ni får några bilder också :D



'
'







Kommentarer
Postat av: Mikael

Va.bra att NÅN hade kul,när en annan måste jobba:)

2010-06-27 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback