Marias städ & sanering

Igår tog jag farväl av min pärla ( min bil ) , satt ut den vid tre tiden och på kvällen kom en kille o köpte den .
Kan helt ärligt säga att det kom en liten tår . Är den enda bilen jag varit helt nöjd med och gått kanon .
Vart nog nå typ av separationsångest , haha .



Niklas syster , Maria , har startat sitt nya företag idag , marias städ o sanering . 

Hon utför bla
-veckostäd
-flyttstäd
-byggstäd
-grovstäd
-saneringar
-fönsterputs
med mera

Kika in på Marias hemsida för mer information



Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag och sambon har lite problem angående om barnvagnar, men du kanske kan hjälpa oss.? =) Imorgon efter vi har varit på ultraljudet, är det dags för våran del att kolla på barnvagnar till vårt lilla mirakel som är beräknad den 31 Juli, men vi har lite problem. Du kanske kan lösa det..? =)

2010-03-02 @ 13:04:45
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback